19/11/12

Τι είναι το primer? Φτιάξε το δικό σου εύκολα και απλά!

Γεια σας κορίτσια!
Συγνώμη που δεν έγραψα χθες, αλλά για ανεξήγητο λόγο το ίντερνετ πήγαινε  ΑΡΓΑΑΑΑΑ, και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα!ο
Λοιπόν, στο θέμα μας:

Τι είναι το  primer? Primer, η αλλιώς βάση για σκιά, είναι ένα προϊόν που βάζουμε στα μάτια μας πριν την σκιά, και κάνει το χρώμα πιο έντονο και με πολύ μεγαλύτερη διάρκεια.

Τα primer συνήθως είναι πανάκριβα, για αυτό θα σας δείξω πως να φτιάξετε ένα απλά και εύκολα!

Θα χρειαστείτε:
1. Ένα βαζάκι 

2. Makeup ή concealer (ή και τα 2). Εγώ επειδή δεν έχω concealer, χρησιμοποίησα 2 makeup. Όσα έχετε βάλτε τα xD

3. Οποιοδήποτε Body butter (ΠΡΟΣΟΧΗ! ΟΧΙ BODY LOTION! ) 

4.Οδοντογλυφίδες

Πώς να το φτιάξετε

1. Βάλτε αρκετή ποσότητα από τo/τα makeup σας στο βαζάκι ( εγώ έβαλα λίγο, και μετά το κατάλαβα. Τέλος πάντων, λίγο πιο πολύ από τη φωτογραφία)

2. Πάρτε σε ένα κουταλάκι του γλυκού body butter όση περίπου ποσότητα έχω πάρει εγώ, και με τη βοήθεια της οδοντογλυφίδας και του δαχτύλου σας βάλτε το στο βαζάκι



3. Με την οδοντογλυφίδα ανακατέψτε πολύ καλά! Εμένα το χρώμα μου βγήκε έτσι, επειδή είμαι πολύ ανοιχτόχρωμη. Είναι λίγο πιο άσπρο από το makeup


ΚΑΙ... ΤΟ PRIMER ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ! 
Μπορεί να σας φαίνεται λίγο, αλλά η ποσότητα που χρειάζεται κάθε φορά είναι πολύ λίγη!


Για να σας δείξω πόσο μεγάλη διαφορά κάνει το primer, στις εικόνες παρακάτω, πήρα ένα φύλο χαρτί και από αριστερά έβαλα primer, από δεξιά όχι, και έβαλα την ίδια ποσότητα σκιάς!
με primer- χωρίς primer

με primer- χωρίς primer

με primer- χωρίς primer
Λοιπόν, αυτά και για σήμερα! Πείτε μου αν σας άρεσε, και ρωτήστε με  οτιδήποτε θέλετε!

Φιλάκια!
Εύα

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

teleio! kane kai alla!

Ανώνυμος είπε...

teleio! kane kai alla!