4/11/12

Νέο θέμα για tip ομορφιάς κλπ!

Γεια σας κορίτσια!
Πωπω, καιρό έχω να γράψω στο blog! Έχω τόσα πολλά για το σχολείο ( 2 βδομάδες κατάληψη κάναμε καλά να πάθουμε), και πολλές κοπέλες που θέλουν να γίνουν writer, και έτσι είμαι διαρκώς απασχολημένη! Τέλος πάντων, αποφάσισα τα Σαββατοκύριακα ( ή Σάββατο ή Κυριακή) να κάνω ένα άρθρο σε σχέση με ομορφιά μόδα και μακιγιάζ εκτός stardoll.

Λοιπόν, για αρχή δεν θα γράψω τίποτα σημαντικό, αλλά θέλω να σας ρωτήσω τί θέλετε εσείς να δείτε στο επόμενό μου άρθρο!

Αυτά για σήμερα! Φιλάκιαα! Εύα

2 σχόλια:

Starofpurple Stardoll είπε...

Τέλειο άρθρο! Λατρεύωωωωωωωωω τις αναρτήσεις σου, και γενικά όλες τις αναρτήσεις του blog! Θα ήθελα να ρωτήσω αν χρειάζεστε writers κι αν θα μπορούσατε να με δοκιμάσετε για writer. Υπάρχουν πολλοί τομείς που μου αρέσουν, οπότε αν έχετε ελλείψεις, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου-στο stardoll ονομάζομαι Star-of-purple. Ευχαριστώ πολύ! :)

Best Liza είπε...

Περιμένω με αγωνία το άρθροο σουυ! :) :)