6/12/12

5+1 Συμβουλές για τα νύχια και οι αγαπημένες μου όζες!


Γεια σας κορίτσια
Σας έχω ετοιμάσει πολλάάά για αυτό το άρθρο!
Πάμε να τα δούμε:

Συμβουλές για τα νύχια:

1. Πάντα να χρησιμοποιείτε μια βάση πριν βάλετε την όζα ( βάσεις πουλάνε παντού)

2. Αν θέλετε τετράγωνα νύχια (όπως εγώ) να τα κόβετε με έναν μεγάλο νυχοκόπτη ( αυτόν που χρησιμοποιούν οι άντρες για τα πόδια τους), και να λιμάρετε τις άκρες. 

3. Για λίμες, όλοι λένε να προτιμάτε τις χάρτινες. Προσωπικά, μου αρέσουν οι μεταλλικές. Καλύτερα να μην χρησιμοποιείτε γυάλινες, γιατί άσχετα που κάνουν αυτόν τον απαίσιο θόρυβο, καταστρέφουν τα νύχια

4. Όταν βάφετε τα νύχια αφήστε τα να στεγνώώώσουν. Για να στεγνώσουν τελείως οι όζες μπορεί να πάρει και 5 ώρες!

5. Για πιο γρήγορο στέγνωμα, μπορείτε να αγοράσετε ειδικές σταγόνες που βάζετε σε κάθε νύχι αμέσως μετά την όζα. Εγώ χρησιμοποιώ ένα της essence, και είμαι πολύ ευχαριστημένη:

+1 Πάντα όταν ξεβάφετε να νύχια, να τα κάνετε απαλό μασαζ με ένα ειδικό λαδάκι! Δεν θα πιστέψετε πόσο ελαστικά και υγιή θα είναι!

~

Λοιπόν, οι 5 αγαπημένες μου όζες ( με τυχαία σειρά) είναι:

1. Essence nude glam 05 cafe ole

 2. H&M , Bella's choice

3. Essence  crystaliced 05 frosted champaign

4. H&M Blue my mind

5. Essence Vampire's love 03 True Love


Να και όλες μαζί ( με τη σειρά που σας τις έδειξα πάνω)

Ελπίζω να σας άρεσαν!
Φιλάκια!
Εύα

7 σχόλια:

Sunnylyna123 είπε...

Πολύ ωραίο άρθρο , αυτό που μ'άρεσε ποιο πολύ ήταν το τελευταίο γιατί 1.Είναι Vampire !!και 2.Έχει υπέροχο χρώμα που είναι στην μόδα τώρα τελευταία....ερώτηση που μπορώ να την βρω?

Evaki_11 είπε...

Το κακο ειναι οτι ηταν limited edition, οποτε λιγο δυσκολο να το βρεις.. παντως αν το εχει θα το εχει στα χοντος στο σταντ της Essence!

Seetjade01 είπε...

Τέλειοοο!! Σε ευχαριστούμε Ευάκι, πάντα κάνεις υπέροχα άρθρα κι εμένα προσωπικά με βοηθάνε πάάάρα πολύ!!

Sunnylyna123 είπε...

Α οκ , σε ευχαριστώ :)♥

IreneKatsadima1 είπε...

πολυ ωραια μανο :)

ΧριστίναΜ. είπε...

Γεια σου! Το blog σου είναι φανταστικό!Σε παρακαλώ πάρα πολύ,μπορείς να μου πεις πως θα μπορέσω να βάλω την μεγάλη φωτογραφία που έχεις και εσύ στην αρχική σελίδα του blog σου; Προσπαθώ εδώ και κάτι μέρες να το βάλω άλλα μάταια, δεν γίνεται τίποτα.Μπας περιπτώση πολύ ωραίο άρθρο!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραία.Το δικό μου αγαπημένο είναι ένα της Maybelline New York,το 342 coral craze.(από τα Hondos Centre 4,5€)Γενικά μου αρέσουν τα καλοκαιρινά χρώματα,όπως λατρεύω και το γαλλικό μανικιούρ.Καλή ιδέα θα ήταν να βάλεις ένα άρθρο για το πως να κάνουμε μόνες μας γαλλικό μανικιούρ ή κι άλλα τιπς για τα νύχια κτλ,ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ.(στο μπλογκ ομορφιάς σου βέβαια).Φιλάκια χρυσή μου.Έχεις 2 υπέροχα μπλογκς,αν και προσωπικά προτιμώ αυτό σχετικά με την ομορφιά.Ίσως επειδή δεν παίζω πια σταρντολ,αλλά αυτό είναι το μόνο μπλογκ που συνεχίζω να επισκέπτομαι.Καλή χρονιά σε όλες.