15/12/12

Χριστουγεννιάτικα νέα!


Γειααα σαςςς! Τι μου κάνετε;; Όπως είδατε στον τίτλο λέω Xριστουγεννιάτικα νέα , γιατί τα νέα του Stardoll έχουν να κάνουν με Χριστούγεννα! Πάμε να τα δούμε :)

1)Νέoς όροφος στο μαγαζί Wild Candy με Χριστουγεννιάτικα ρούχα!




Εμένα μου αρέσουν πολύ και τα φορέματα και τα παππούτσια!
Εσάς; :)



2.Ο Χριστουγεννιάτικος όροφος που βγήκε και πέρυσι στο μαγαζί διακόσμησης Film Theory , βγήκε και φέτος (περιέχει και δύο συνολάκια παρόλο που είναι στην διακόσμηση!) .





Καλά , εντάξει εμένα αυτός ο όροφος μ'αρέσει πάρα μα πάρα πολύ , μιας και η αγαπημένη μου γιορτή του χρόνου είναι τα Χριστούγεννα! Δεν είναι τέλειος; Και δέντρα , και δώρα , και ρούχα , και χιόνιαα και άλλα τόσα!


Αυτάά!

Φιλιά!

antopatitofeo!


1 σχόλιο:

Seetjade01 είπε...

Yeeesss!! It's amazing (για το film theory μιλάω)!! Και κάνω λίγη οικονομία τώρα για να πάρω μερικά πράγματα από εκεί για το σαλέ μου!! Ohh, and my honey..Christmas is my favorite holiday, too!! :) And the Wild Candy is amazing, too my dear!! ^.^