16/12/12

Κακή Συμπεριφορά !!!!

Γεία σας ,είμαι η Sunnylyna123 και σήμερα θα σας κάνω ένα άρθρο για κακή συμπεριφορά .Θέλω να ευχαριστήσω την Έυα που μ'άφησε να κάνω το άρθρο :) Δεν θα πω το όνομα της κοπέλας και θα σας το εξηγήσω στο τέλος .Είναι κάτι σαν ιστορία .

Πριν μερικούς μήνες ήρθε μια κοπέλα και μου ζήτησε να την βοηθήσω να κάνει την παρουσίαση της και την βοήθησα.Μετά μου ζήτησε να της δώσω μια μπλούζα μου με 2 coins για να βγει και καλά μια φωτογραφία σε party και να την επιστρέψει πίσω .Δεν ήθελα να της τη δώσω γιατί δεν ήξερα αν έπρεπε να την εμπιστευτώ , αλλά επέμενε τόσο πολύ που της την έδωσα.Όταν αγοράζεις κάτι μετά απο 3 ημέρες μπορείς να το πουλήσεις .Πέρασαν οι 3 -4-5 ημέρες και την μίλησα στο chat και τότε έμαθα ότι δεν είχε σκοπό να μου την δώσει πίσω η αλήθεια είναι ότι το περίμενα αυτό .Δεν το συνέχισα .Αλλά μετά ζήτησε μια άλλη μπλούζα που πήρα .Τόσο θράσος και δεν είχε επιστρέψει καν την προηγούμενη όχι ότι θα υπήρχε επόμενη .Μετά με περνούσε για χαζή και με το δίκιο της γιατί την έδωσα πολύ θάρρος και μου ζήτησε κωδικό απο το Facebook ή απο το e-mail μου δεν θυμάμαι.Φυσικά δεν της έδωσα είπαμε χαζή χαζή αλλά ακόμα και η χαζομάρα έχει και ένα όριο .
Είχε ένα φόρεμα το οποίο μ'άρεσε πάρα πολύ!!!!και αρχικά της ζήτησα να μου το πουλήσει σε coins και δεν το πουλούσε μετά απο λίγο καιρό έβαλα dollars και της ζήτησα να μου το πουλήσεις σε dollars
και με ρώτησε πόσα dollars είχα και την τιμή του φορέματος την έβαλε κάπου εκεί 34 stardollars ήταν ένα σπάνιο φόρεμα απο τα tingeling .Αρχικά την έλεγα όχι δεν θα το αγοράσω και κατα κάποιον τρόπο με παρακαλούσε μετά να το αγοράσω και δεν είχε και άδικο ήταν τέλειο φόρεμα και το αγόρασα .
Γενικά όλο μαλώναμε.Και μου μιλούσε στο chat  1 φορά τον μήνα ούτε μια .Μετά απο κάποιους μήνες διηγήθηκα αυτήν την ιστορία σε μια φίλη μου την hanah-beauty και χωρίς να ξέρω τίποτα οργάνωσε ένα σχέδιο να πάρει πίσω την μπλούζα μου εγώ δεν ήξερα τίποτα απλά με πήρε ένα απόγευμα στο κινητό και μου είπε ότι την πήρε.Μετά νευρίασε η κοπέλα όπου της  πήρε την μπλούζα λογικό το βρίσκω .Ήθελα να την βάλω φραγή γιατί όταν μιλούσε chat για καλό δεν μιλούσε όλο μαλώναμε αλλά το άφησα .Και ήρθε την Παρασκευή δεν ξέρω τη  την έπιασε και μου ζήτησε το φόρεμα πίσω!!!! εγώ superstar δεν είμαι για να της το δώσω αλλά και πάλι έγινε μια νόμιμη αγορά μαλώναμε ,μαλώναμε και δεν έβγαινε τίποτα μετά  γίναμε φίλες  είπε ότι θα έλεγε να μου κάνουν αναφορά επειδή δεν της έδινα πίσω το φόρεμα όπου ΑΓΟΡΑΣΑ .Το ήθελε πίσω επειδή τότε κατάλαβε  ότι της αρέσει είναι αυτό που λένε θα εκτιμήσεις κάτι μόνο όταν το χάσεις και θα το χάσεις επειδή δεν το εκτίμησες ποτέ όπως του άξιζε .Εγώ δεν είμαι υποχρεωμένη να διορθώσω το λάθος κανενός. Για εμένα προσωπικά αυτό που έκανε είναι απαράδεκτο .Επικοινώνησα και με το Stardoll και είπε να την κάνω αναφορά και τέτοια αλλά εγώ δεν της έκανα όταν είδα ότι δεν θα έβγαινε άκρη τότε έκανα φραγή γιατί μου διέλυσε την ψυχολογία τώρα αυτό ακούγετε κάπως αλλά είναι αλήθεια.Μετά την έβγαλα αλλά τώρα δεν ξέρω τι γίνετε .Το θέμα τελείωσε εδώ .Έχω τα μηνύματα σε εικόνες αλλά σε κάποια πράγματα την αδικούν και δεν τα έβαλα.Την είπα ότι θα κάνω άρθρο και δεν είχε πρόβλημα αλλά την ρώτησα αν ήθελε να βάλω όνομα και είπε όχι .Θα μπορούσα να μην την ρωτήσω αλλά σκέφτηκα ότι ούτε εμένα θα μ΄άρεσε αν γινόταν το ίδιο.Και ναι τώρα το άρθρο βγήκε μεγάλο.

Αυτά !!!!!
Φιλάκια Sunnylyna123 :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: