23/12/12

Γεια σαααςςς!! :)

Hi! Do you remember me? Είμαι μια παλιά writter αυτού του υπέροχου blog και θα σας γράφω ξανά! Αυτή την φορά όμως για το κρυφό stardoll!! Το όνομα μου στο stardoll είναι Seetjade01! Τώρα, τι εννοώ με το κρυφό stardoll; Λοιπόν εννοώ κάποιες έρευνες μου για το παλιό stardoll, spoilers ίσως κάποιο κρυμμένο μαγαζί ή κρυμμένη κούκλα, κ.λ.π...Όμως προτού να αρχίσουμε ας σας πω κι εγώ δυο πράγματα για εμένα!:

Λοιπόν, με λένε Αλεξάνδρα, είμαι από την Ελλάδα και αγαπώ πάρα πολύ την χώρα μου! Μου αρέσει να διαβάζω βιβλία και το αγαπημένο μου είναι το Θανάσιμο φιλί (Mortal kiss) και εννοείτε πως μου αρέσει η μόδα! Τα αγαπημένα μου χρώματα είναι το μπλε, το μωβ, το ροζ και το μαύρο...Τέλος μου αρέσει να ζωγραφίζω και να βγάζω φωτογραφίες!

Be the way, αφού σας είπα για το Mortal kiss να σας βάλω και μια έρευνα μου για αυτό; Ναι, θα σας βάλω θέλετε δεν θέλετε! xD


Το Mortal Kiss είναι ένα βιβλίο.. Το εξώφυλλο του:

Η περίληψη του βιβλίου:
<<Όταν ο οργισμένος Φιν και ο γοητευτικός Λούκας φτάνουν στο Γουίντερ Μιλ, η ζωή γίνεται αρκετά πολύπλοκη για τη Φαίη Μακάρον.

Ωστόσο, η μάχη των δύο αγοριών για την καρδιά της δεν είναι παρά μόνο η αρχή· η κατάσταση στην πόλη γίνεται παρανοϊκή: Στο δάσος εντοπίζεται το πτώμα ενός άντρα, μια συμμορία μοτοσικλετιστών κυκλοφορεί ανενόχλητη και το χιόνι δε σταματά να πέφτει.

Το Κακό παραμονεύει στη γωνία, και μόνο η Φαίη και η καλύτερή της φίλη, η Λιζ, μπορούν να το σταματήσουν. Καθώς η θερμοκρασία μειώνεται και η βραδιά του Χάλογουιν πλησιάζει, θα πρέπει να ξεσκεπάσουν το σκοτεινό μυστικό που φωλιάζει στην καρδιά της πόλης, προτού να είναι πολύ αργά.>>

Το βρίσκω πού ωραίο και πολύ ενδιαφέρον! =)
Τώρα.. Τι σχέση έχει αυτό με το stardoll?? To stardoll είχε κάνει πολλά πράγματα με το Mortal Kiss!! Εγώ λοιπόν θα αρχίσω με το πιο κατά την γνώμη μου σημαντικό..το παιχνίδι που είχε δημιουργήσει! Να ένα βίντεο που δείχνει αρκετά!:

Δηλαδή ΌΛΟ το παιχνίδι βασιζόταν σε αυτόν τον χάρτη!:

Και μερικές εικόνες από το παιχνίδι!:

        

Το sardoll είχε βγάλει και κάποια μαγαζιά..να μερικά..:












Και επίσης είχε βγάλει και μια καμπάνια:


Και η ss κούκλα της ημέρας μαι φορά ήταν η Mercy από το Mortal kiss..:


Αυτά, αλλά προτού πάμε στο Mortal kiss στο stardoll σήμερα να σας δείξω και κάποια ΥΠΕΡΟΧΑ πράγματα από το Mortal kiss στην αληθινή ζωή!!:


Και τώρα το Mortal kiss σήμερα! Καταρχάς υπάρχουν οι πολύ γνωστές μας όζες Mortal kiss..:


Και υπάρχει και ένα κρυμμένο μαγαζί που έχει αυτά τα πράγματα από τα Mortal kiss..:

Για να το επισκεφθείτε κάντε ένα κλικ εδώ (θα σας βγάλει και κάτι άλλα πράγματα..)!
Και να το φόρεμα στην πραγματικότητα..:


Τέλος κάποιες κρυμμένες κούκλες..:
Η Φαίη, ντύστε την με ένα κλικ εδώ.
 
Η Λιζ, ντύστε την με ένα κλικ εδώ.

Ο Φιν, ντύστε τον με ένα κλικ εδώ.

Ο Τζιμ, ντύστε τον με ένα κλικ εδώ.

Ο Λούκας, ντύστε τον με ένα κλικ εδώ.

Αυτά! Φιλάκια!! Seetjade01! :* <3 :)


2 σχόλια:

Sunnylyna123 είπε...

Πήγα πρόσφατα στα Public για να πάρω ένα βιβλίο είδα το Mortal Kiss και σκέφτηκα να το πάρω γιατί το είχα δει στο Stardoll αλλά η αδερφή μου είπε ότι είναι θριλερ και δεν μου το πρότεινε οπότε δεν το πήρα , πήρα το "Η Χιονάτη και ο Κυνηγός" πολύ ωραίο βιβλίο το συστήνω είναι αυτό που βγήκε στους κινηματογράφους με την Kristen Stewart την γνωστή Bella απο το Twilight.Μπορεί τελικά να το πάρω !!!!Πολύ ωραίο άρθρο Αλεξάνδρα ♥

Seetjade01 είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!! Και σιγά το θρίλερ.. προσωπική μου άποψη; Το διάβασα 2 φορές και είναι το αγαπημένο μου βιβλίο όπως σας είπα!