2/1/13

Αντίο....♥♥♥

Γεία σας , αυτή είναι η τελευταία μου ανάρτηση σε αυτό το blog .Το Stardoll αλα Ελληνικά ήταν ένας απο τους λόγους όπου έπαιζα Stardoll αλλά  τώρα τελευταία δεν έκανα συχνά αναρτήσεις ούτε έμπαινα για αρκετή ώρα Stardoll .Είναι και θα είναι  ένα απο τα αγαπημένα μου blogs όπου δούλεψα σαν writer δεν θα το ξεχάσω ποτέ και φυσικά θα το επισκέπτομαι καθημερινά.Εγώ σας αφήνω τώρα , καλή συνέχεια στις υπόλοιπες writers και φυσικά στην ιδιοκτήτρια evaki_11 και την Ιωάννα για την πολύ καλή δουλειά τους !!!!Ελπίζω να σας άρεσαν οι αναρτήσεις μου .Εδώ θα ήθελα να πω κάτι τελευταίο το Stardoll αλα Ελληνικά μ'αρέσει πολύ γιατί είναι κάτι σαν οικογένεια οι writers έχουν πολύ καλές σχέσεις μεταξύ τους δεν ανταγωνίζονται η ιδιοκτήτρια είναι πάρα πολύ καλή και έχει επαφή με τις writers και φυσικά οι αναγνώστες όπου στηρίζουν το έργο τους .Αυτά είχα να πω !!!!!!!

Αντίο.....θα μου λείψετε :΄)

Φιλάκια Sunnylyna123 :)


♥Stardoll αλα Ελληνικά ♥

7 σχόλια:

Seetjade01 είπε...

Αχου..αντίο..με συγκίνησες.. :') Εγώ όμως ακόμη δεν έχω τόσο καλές σχέσης με τις άλλες writters.. =/ Βασικά εκτός από 4 κορίτσια δεν ξέρω καμία σε χαρακτήρα ακόμη... =/

Sunnylyna123 είπε...

Χαχαχα α μόνο 4 ?! χαχαχ οκ δεν γίνετε να ξέρεις και τον χαρακτήρα γιατί είναι ένας εικονικός κόσμος.... ;)

Ανώνυμος είπε...

Θα μου λειψεις!!!!!!!!!!Για μενα εισoυν η καλυτερη writer του blog.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΟ!!!!!!!!

GlossyStarGirl9

Ανώνυμος είπε...

krima :(

Sunnylyna123 είπε...

Δεν περίμενα τέτοια αντίδραση απο όλους σας....

GlossyStarGirl9:Σε ευχαριστώ πολύ για τα τόσο καλά σου λόγια :) και εμένα θα μου λείψετε όλοι σας ακόμα και οι ανώνυμοι με τα αρνητικά τους σχόλια ακόμα και αυτοί.....

Ανώνυμε:χαμογέλα :) δεν μπορώ να σας βλέπω έτσι....προτίμησα να βάλω χαρούμενες φατστούλες στο άρθρο γιατί και εγώ είμαι χαρούμενος άνθρωπος και έτσι θέλω να είσαστε και εσείς οπότε :)

οκ τώρα ξέρω και ολας ότι το κάνετε και λίγο παρατραβιχμένο γιατί οκ μια writer ήμουν σιγά...δεν χάθηκε και ο κόσμος πάντως σας ευχαριστώ όλους σας♥

IreneKatsadima1 είπε...

:( θα μας λειψεις

Sunnylyna123 είπε...

Και εμένα θα μου λείψετε :(♥