6/1/13

Μπορείτε να μας βοηθήσετε; -Μίνι διαγωνισμός-

Γεια σας:] BestIwanna εδώ^^ Πώς είστε; Έτοιμη για το άνοιγμα των σχολείων; Εγώ δεν θέλω να πατήσω το πόδι μου εκεί, αλλά ... τι να κάνουμε.. υπομονή!
Τέλος πάντων, έκανα αυτό το άρθρο για να σας πω κάτι.
Εδώ και λίγες ημέρες έχουμε δημιουργήσει Fanpage στο Facebook και Twitter account για το blog μας, και έχουμε πολύ λίγα likes και follows. Αυτό που θέλω εγώ από εσάς, είναι...

  • όσοι έχουν twitter και γενικά μπορούν να μας βοηθήσουν σε αυτό... Να μαζέψουν άτομα τα οποία θα μας κάνουν follow και θα γράψουν από κάτω με σχόλιο -όχι ανώνυμα- twitter username, και το άτομο το οποίο τους είπε να το κάνουν αυτό. 
  • όσοι έχουν facebook και γενικά μπορούν να μας βοηθήσουν σε αυτό... Θα πρέπει να μαζέψουν άτομα τα οποία θα μας κάνουν like και θα γράψουν από κάτω με σχόλιο -παρακαλώ όχι ανώνυμα-, facebook όνομα [δηλ. πως είναι το όνομα σας στο facebook, ίσα ίσα για να το ελένξουμε], και το άτομο το οποίο τους είπε να το κάνουν αυτό.

Οι δύο πρώτοι -ένας χρήστης facebook, ένας twitter-, που θα φέρουν τους περισσότερους κερδίζουν δώρα έκπληξη!

Ο διαγωνισμός λήγει στις 29/01.


Ευχαριστώ πολύ, BestIwanna x


Υ.Γ. Για όσους δεν το ξέρουν, η "Joanna Styles" στα σχόλια είμαι εγώ:)

3 σχόλια:

Demh είπε...

pou akrivws se akolou8oume?

Marina | marinashilk123 είπε...

Έκανα follow (@Directioner_00x) στο Stardoll marinashilk123 ..(:

Joanna Styles είπε...

@Demi αρχικά θα πρέπει να έχεις λογαριασμό στο twitter. Έπειτα θα πας εδώ ► twitter.com/stardollellada και θα πατήσεις Ακολούθησε/Follow. :)