9/3/13

:(

Γεια σας...Ξέρω ότι δεν είναι η δουλεία μου και σας ζητώ συγνώμη που γράφω αλλά είδα κάτι στο stadroll που με δυσαρέστησε αρκετά..λοίπον, πήγα να γίνω superstar στην σελίδα πληρομών με το κινητό και δείτε τι είδαα...:

 
Όσα κορίτσια έχετε γίνει ss θα ξέρετε μάλλων ότι υπάρχει μια προσφορά με 3,11 ευρώ..όμως όπως βλέπετε στην εικόνα δεν υπάρχει πια!! Εγώ επειδή εκτώς απο δυο φορές που έχω γίνει με των 10 ευρώ γινόμουν πάντα με των 3,11 στενοχωρίθηκα πολύ..αυτό λοιπόν..έτσι δεν έγινα κι ss.. :(
Αυτά..φιλάκια, Seetjade01..
Εσάς πιο είναι η γνώμη σας?
Εσείς γινόσασταν με την παλιά προσφορά των 3,11 ευρώ??

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εγω γινομαι με pay safe card την οποια αγοραζω απο περιπτερο και κοστιζει 5€ . με την καρτα των 5€ γινομαι ενα μηνα ss , παιρνω 170 stardollars και 2 δωρα . εμενα για royalty μου εμειναν μονο 44 μερες ! δεν το πιστευω πως το καλοκαιρι μπαιμω στο royalty !εσυ ποσες μερες εχεις για το royalty ? απαντα μ σε σχολιο εδω ή στο gb του stardoll μ !


Απο την tasoula355

Seetjade01 είπε...

Αλήθεια?? Συγχαρητήρια! Εγώ πάνω από 100... =/ Αλλά δεν πειράζει..έτσι κι αλλιώς είναι ακόμα νωρίς..όταν πάρω δικό μου κινητό (του χρόνου δηλαδή) θα γίνομαι πιο συχνά και θα γίνω σύντομα πιστεύω!! =)

Ανώνυμος είπε...

To 2011 otan eixa mia alli koukla tin proti fora pou egina souperstar plirona 3,11 euro apo kinito,eperna 500 starcoins kai stardollars kai tria dora....To stardoll ama to akribinei perissotero kaneis den tha ginete superstar.....

GlossyStarGirl9

Seetjade01 είπε...

+fono GlossyStarGirl9..

Ανώνυμος είπε...

Το σταρντολ δεν το σύμφερε ... έτσι το ακρίβινε

syndifraoulitsa είπε...

Δυστυχώς πολλά κορίτσια γίνονται ακόμα. Πιστεύω ότι μπορούμε να δείξουμε τη δυσαρέσκειά μας στο stardoll και όχι απλά να "χάβουμε" ότι μας δίνει. Το stardoll είναι μια επιχείρηση που την ενδιαφέρει το κέρδος ...