17/4/13

Επιστροφη Best_Melina!

Γεια σας,Best_melina εδω .. ξερω ξερω χρονια και ζαμανια ....
Θα ηθελα να ζητησω ενα μεγαλο συγνωμη αλλα εχω και
νεα..!
Λοιπον πρωτα οπως διαβασατε σε αναρτησεις  των 2
ιδιοκτρητριων λογο πολλων υποχρεωσεων και περισσοτερο
το διαβασμα δεν θα γραφουν την περιοδο των
εξετασεων.
Εγω ομως θα ειμαι συντονισμενη μαζι σας
κανοντας τα πραγματα που δεν θα μπορουν οι κοπελες
ρουχα.συνολακια,δωρεαν και αλλα..!
Για αρχη σημερα ακουλουθουν 1 συνολακι
γιατι δεν θελω να σας κουρασω απο την πρωτη μερα
με πολλα μπλα-μπλα
Ας τα δουμε λοιπον!

Ss-Συνολακι
Το συνολο ειναι 52 stardollars ξερω ειναι λιγο ακριβο .... αλλα θα υπαρξουν στην επομενη αναρτηση μου και αλλες λυσεις οικονομικες και απλες για τι μερες αυτες...

Γιατι εχω φαει μεγαλο κολλημα με αυτο το τραγουδι παρτε το να το ακουσετε διαβαζοντας 
*μην αρχισετε να χτυπιεστε -λεγομενος χορος- σαν εμενα χδ

Φιλακια απο Best_melina και Καλο σας Βραδυ =D

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Pragmatika to tragoudi auto einai FANTASTIKOOOOO!!!JUSTICE CREW 4 EVER!!!