13/4/13

Γεια σας :(

Γεια σας :( Ναι θα αρχίσω κλασσικά με το συνηθισμένο γεια σας. Αλλά θα πω και ένα γεια σας αποχαιρετηστήριο , γιατί δυστυχώς φεύγω από το blog. Έχω τόσες υποχρεώσεις που δεν μπορώ να δίνω ψεύτικες υποσχέσεις πως θα γράφω. Οπότε μάλλον αυτό ήταν το τελευταίο μου γεια σας.
Γενικά δεν αντέχω τους αποχωρισμούς , θα περάσει ένα μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι να συνειδητοποιήσω την απουσία μιας δεδομένης πραγματικότητας και πραγματικά θα μου λείψει πάρα πολύ το blog. Πέρασα πολύ ωραία στο blog εκτός από μία περίοδο με πολλούς ανώνυμους haters , εντάξει το έχω αφήσει πίσω μου , κάθε writer τα περνάει αυτά τη σήμερον ημέρα!!
Οπότε....

ΓΕΙΑ ΣΑΣΣΣ :'( :'( :'( :'(

Να είστε όλοι καλά και να συνεχίσετε να παρακολουθείτε αυτό το εξαίσιο blog!

Και για μια τελευταία φορά...

Φιλάκια πολλά!
antopatitofeo

2 σχόλια:

Μελινάκι είπε...

Θα μας λιψεις -εμενα τουλαχιστον-
=[ Γειαα σου

Ανώνυμος είπε...

Μελινάκι, το δημοτικό με τί το βγάλαμε; Γιατί η ορθογραφία σου κάνει έκδηλη την τουβλοσύνη σου ΚΑΙ σε μορφωτικό επίπεδο..