7/9/13

Ο εφιαλτης των MSW

Γεια σας κοριτσια τι μου κανετε ειχα καιρο να ανεβασω ξερω ξερω απαραδεχτη
αλλα ειπα να ξεκινησω με ενα θεμα που ολους λιγο πολυ σπαει τα νευρα..
Εδω και λιγο καιρο ξεκινησε ο γνωστος διαγωνισμος Miss Stardoll Word
πραγμα που σημενει πως δεν θα σε αφησουν σε υσηχια μεχρι να βγει
η νικητρια,ξερω οτι πολλα κοριτσια κανουνε καμπανιες για να
βοηθησουν τοον  εαυτο τους ή ακομη και να αυξησουν τις πιθανοτητες να ειναι στις ημι-φιναλιστ  αλλα μεχρι ενα οριο βρε κοριτσια! Τα spams ειναι ιδιαιτερα ενοχλητικα για εκεινους που δεν ενδιαφερονται για τον διαγωνισμο.Μην παρακαλετα για μια κορονα η οποια τι θα σας δωσει
σιγα τα αυγα ζησε τη ζωη σου κοπελα μου κανε κατι που θα σου χρειαστει για το μελον σου
και πιστεψε με αν πας σε κανενα και πεις στα 13 μου βγηκα msw δεν θα σου πει και τιποτα
 αλλα αμα πεις περασα με 18-19 η ακομα και 20 τοτε οκ! Μην χανετε χρονο για κατι που
απλα δεν ειναι απαρετητο! Και φυσικα ολα τα κοριτσια ολη μερα προσπαθουν να πησουν
10-20 ατομα να τις ψιφησουν και στο τελος φυσικα δεν κερδιζουν αυτες που αξιζουν
αλλα αυτες που ειναι royalty η εχουν μια ανωτεροτητα και φυσικα μην ξοδευετε τα
χρηματα σας για ενα εικονηκο παιχνιδι εχω δωσει τουλαχιστον 20+ ευρω λιγο λιγο γτ
και εγω οπως ολες ηθελα να γινω royalty πραγμα που εγινε αλλα δεν καταλαβα
την διαφορα.Εγω συγκεκριμενα ποτε μου δεν ψιφησα εκεινες που παρακαλουσαν για μια
ψηφω απλα τυχενε να βρω μια κοπελα και απο σουιτα σε σουιτα τις εβλεπα και οποια μου
αρεσε την ψιφιζα.Πλεον εχω σταματησει να στελνω εδω και 8 μηνες spams πχ θα με ψιφισεις 5/5
και ανταποδιδω,θα γινεις μελος στο κλαμπ μου και αλλες τετοιες μπουρδες.
Φυγαμε λιγο απο το θεμα αλλα τελος παντων αυτα ειχα να σας πω κοριτσια μου
φιλικια μεχρη να σας ξαναγραψω απολαυστε τις τελευταιες μερες της ελευθεριας
σας γιατι μην ξεχναμε σε 6 μερες ανοιγουν τα σχολεια


ΦΙΛΙΑ,ΜΕΛΙΝΑ,BEST_MELINA
ΤΡΑΓΟΥΔΙ:pink-Just give me a reason
αα και συντομα ξεκιναω μαθηματα ζωγραφηκης+αγιογραφιας

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαλια γραφεις... ουτε τονοι ουτε κομματα... τι να πεις. οποιος ναναι γινεται writer...

carmen andreou είπε...

Hi


afromou είπε...

Ναι εντάξει όλα αυτά που λες αλλά για σκέψου.....
Δεν θα ήθελες:
1. Ipad Mini
2. Stardoll Barbie
3. Αποκλειστικό Stardoll Μακιγιάζ & Βιβλίο Prizepack
4. Η κούκλα σου να γίνει διαθέσιμη στα Stardoll παιχνίδια ντυσίματος
5. Ένα πανέμορφο φόρεμα σχεδιασμένο αποκλειστικά για εσένα
6. Δύο ολόκληρα χρόνια Superstar συμμετοχή ΔΩΡΕΑΝ
7. Royality μέλος
8. 2000 Stardollars
9. 2000 Starcoins
10. Αποκλειστικό Miss Stardoll World Στέμμα
11. Αποκλειστική Miss Stardoll World Κορδέλα
12. Nα ξεκλιδώσεις το επίτευμα της φιναλίστ;
13. Και τέλος να γίνεις διάσημη;

Ανώνυμος είπε...

Teleio

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνω με την afromou .

Μελινάκι είπε...

Ναι afromou αλλα τι σημασια εχει αυτο? θα σε βοηθησει στην καθημερινοτητα σου? Δεν νομιζω..γνωμη μου! Δεκτα ολα τα σχολια σας

Ανώνυμος είπε...

Δαναη, μηπως ξερεις πως βαζουν αλλες ντολλς στην παρουσιαση τους το σημαδακι "callie's crew" ???

syndifraoulitsa είπε...

Το έχουν επειδή είναι μέλη του collies crew. Δεν μπορείς να το βάλεις με άλλο τρόπο και απ όσο ξέρω δεν δέχονται αιτήσεις αυτόν τον καιρό ...

syndifraoulitsa είπε...

Σορρυ εννοούσα callies

syndifraoulitsa είπε...

Το να πάρεις ένα ipad mini βασικά "βοηθάει" την καθημερινοτητα σου. Τώρα όσο και το royalty και τα άλλα πράγματα του stardoll είναι το ίδιο αν τα έπαιρνες μόνη σου : ούτε το να γίνεις royalty σου χρησιμεύει στην πραγματική σου ζωή αλλά πολλές είναι

Ανώνυμος είπε...

Εντελώς άσχετο... Αλλά μπορεί κάποιος να μου πει πως φτιάχνουν blog;

Ανώνυμος είπε...

Κανεις εγγραφή στο Google
Πηγαίνεις στπ blogger. Συνδέεται και πατάς δημιουργία νέου ιστιολογιου.